Tequila z końcem br. ma zlikwidować poznańskie biuro agencji i zgromadzić cały zespół w jednym miejscu – w Warszawie. Nieoficjalnie wiadomo, że około połowa z 28-osobowego teamu nie skorzystała z propozycji przenosin do Warszawy. Wiadomo już jednak, że m.in. dwaj kluczowi menedżerowie – Przemysław Jędrowski, creative director, oraz Marcin Jarysz, management supervisor – nadal będą pracować w agencji.
Obecnie w Warszawie wciąż trwa rekrutacja w celu uzupełnienia zespołu Tequili. Część osób już została zatrudniona.
Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca Tequila, podkreśla, że zmiany organizacyjne i integracja w jednej siedzibie są związane z planami rozwoju firmy, ale na razie nie ujawnia szczegółów.
Do klientów agencji Tequila należą: Kompania Piwowarska SA (Tyskie, Lech Pils), Nivea, Mondelez, SCA, V33, Reckitt Benckiser, Balex. W porównaniu z poprzednimi latami biznes agencji w mniejszym stopniu niż kiedyś opiera się na poznańskich firmach, a jeden z kluczowych klientów – Kompania Piwowarska – przeniósł marketing do Warszawy już w 2011 r.