M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Marzec associate creative directorem w Havas Worldwide New York

Katarzyna Kacprzak | 30 października 2014, 06:00

Kreatywny ze 180heartbeats + Jung v. Matt przenosi się do Nowego Jorku.

Adam Marzec obejmie stanowisko associate creative directora w Havas Worldwide New York – wynika z naszych informacji.

Marzec przez ostatnie dwa lata pracował jako associate creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie zaczynał jako concept director. Realizował projekty dla takich marek, jak: Nivea, Dakea, Tiger (Maspex), Unilever, Triumph, PGE Polska Grupa Energetyczna, Google, ING Aleo. Jest też współautorem koncepcji kreatywnej projektu Rak’n’Roll Records. Razem z Tytusem Klepaczem sięgali po takie nagrody, jak D&AD, One Show, ADC*E, KTR, reprezentowali też Polskę w międzynarodowych konkursach dla młodych kreatywnych: Cannes Young Lions, Eurobest Young Creatives.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,