M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Just i Media Concept dla marki Centra

Maciej Burlikowski | 30 października 2014, 06:00

Kampania zachęca kierowców do bezpłatnych przeglądów akumulatorów (wszystkich marek) w ok. 300 warsztatach w kraju.

Firma Exide, producent akumulatorów marki Centra, zorganizował akcję promocyjną pod hasłem: ”Centra mocy”. Zachęca kierowców do odwiedzania jednego z blisko 300 punktów sprzedaży lub warsztatów w całej Polsce, w których kierowcy mają możliwość bezpłatnego sprawdzenia swojego akumulatora, bez względu na jego markę.

Akcję promuje dwumiesięczna kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Just (zdobyła ten budżet w przetargu), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Czytaj więcej na temat: , , ,