Na rynku telekomunikacyjnym debiutuje nowa marka smartfonów – Honor. To firma, która wydzieliła się z chińskiego Huawei, znanego producenta sprzętu telekomunikacyjnego, w tym także smartfonów (jest osobnym biznes unitem, zależnym od firmy matki). Regional business directorem w Honor Polska został Rafał Naploszek, przez ostatnie cztery lata związany z GG Network (dyrektor sprzedaży i marketingu), a wcześniej Avon Mobile (3,5 roku) i Germanos Polska (niespełna trzy lata).
Marka debiutuje w Polsce z modelem smartfonu Honor6 (5-calowy wyświetlacz IPS full HD, 16 GB pamięci, system Android). Wyróżnikiem smartfonów tej marki mają być niskie ceny. Honor6 kosztuje 1399 zł. Telefony będą dostępne wyłącznie w sprzedaży przez internet – tylko w e-sklepie sieci RTV Euro AGD. Euro-net została wyłącznym dystrybutorem nowej marki. Ponieważ firmie zależy na utrzymaniu niskich cen, nie planuje większego wsparcia reklamowego, na razie ograniczy się do kampanii PR-owej i aktywności w social mediach (firmowy fanpage w Facebooku).