Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising, Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions oraz Kornelia Radzięta z S4 pojadą na festiwal Eurobest do Helsinek.
Podczas Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach - Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.
W przypadku kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyła para Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising. Pracujący także w Ogilvy & Mather Advertising Kamil Kotarba i Marcin Pucyk uzyskali wyróżnienie. Na nominację zasłużyli Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling reprezentujący K2/K2 Media. Partnerem kategorii Young Creatives Integrated były ZT Kruszwica - dystrybutor marki Optima Cardio. Zadaniem w konkursie było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla Optimy Cardio. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat.
Z kolei w kategorii Just Creatives najwyżej oceniona praca należała do zespołu reprezentującego Saatchi & Saatchi Interactive Solutions - Marta Frączek i Aleksandra Zalewska. Wyróżnienie dostał pomysł Grzegorza Karwowskiego i Bartka Klimaszewskiego z K2. Ponadto nominacje otrzymały dwa teamy: Olga Górniak i Tomasz Zieliński "Owca” (Young & Rubicam Poland) oraz Natalia Karawajczyk i Piotr Małkiewicz (Lemon Sky JWT). Partnerem kategorii Just Creatives była firma Nivea. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla serii kremów Nivea Q10.
Zadaniem uczestników w kategorii Young Creatives Planners było opracowanie projektu strategii w zadaniu przygotowanym przez partnera kategorii - Fundację Alivia. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Kornelii Radzięty z S4. Na wyróżnienie zasłużyły Karolina Kaczmarczyk i Antoni Trela z Corporate Profiles Consulting. Nominacje otrzymały prace Kamili Bilskiej i Bartosza Urbanke (DDB Warszawa) oraz Macieja Kosiorka i Rafała Pniewskiego (180heartbeats + Jung v. Matt). Kornelia Radzięta, oprócz wyjazdu na Festiwalu Eurobest w ramach nagrody, zostanie uczestnikiem kolejnej edycji Szkoły Strategii Marki.
Czytaj więcej na temat: K2, Nivea, Zieliński Tomasz, Małkiewicz Piotr, DDB Warszawa, Corporate Profiles Consulting, S4, Young & Rubicam Poland, ZT Kruszwica, Zalewska Aleksandra, Górniak Olga, Ogilvy & Mather Advertising, Radzięta Kornelia, Frączek Marta, Trela Antoni, Karawajczyk Natalia, 180heartbeats + Jung v. Matt, K2 Media, Fundacja Alivia, Kosiorek Maciej, Optima Cardio, Klimaszewski Bartek, Lemon Sky JWT, Matuszewski Tomasz, Kotarba Kamil, Pucyk Marcin, Cienki Rafał, Szkałuba Piotr, Szwilling Joanna, Karwowski Grzegorz, Kaczmarczyk Karolina, Bilska Kamila, Urbanke Bartosz, Pniewski Rafał