M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Znamy zwycięzców Young Creatives Eurobest

Katarzyna Kacprzak | 31 października 2014, 06:00

Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising, Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions oraz Kornelia Radzięta z S4 pojadą na festiwal Eurobest do Helsinek.

Podczas Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach - Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.

W przypadku kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyła para Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising. Pracujący także w Ogilvy & Mather Advertising Kamil Kotarba i Marcin Pucyk uzyskali wyróżnienie. Na nominację zasłużyli Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling reprezentujący K2/K2 Media. Partnerem kategorii Young Creatives Integrated były ZT Kruszwica - dystrybutor marki Optima Cardio. Zadaniem w konkursie było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla Optimy Cardio. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat.

Z kolei w kategorii Just Creatives najwyżej oceniona praca należała do zespołu reprezentującego Saatchi & Saatchi Interactive Solutions - Marta Frączek i Aleksandra Zalewska. Wyróżnienie dostał pomysł Grzegorza Karwowskiego i Bartka Klimaszewskiego z K2. Ponadto nominacje otrzymały dwa teamy: Olga Górniak i Tomasz Zieliński "Owca” (Young & Rubicam Poland) oraz Natalia Karawajczyk i Piotr Małkiewicz (Lemon Sky JWT). Partnerem kategorii Just Creatives była firma Nivea. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla serii kremów Nivea Q10.

Zadaniem uczestników w kategorii Young Creatives Planners było opracowanie projektu strategii w zadaniu przygotowanym przez partnera kategorii - Fundację Alivia. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Kornelii Radzięty z S4. Na wyróżnienie zasłużyły Karolina Kaczmarczyk i Antoni Trela z Corporate Profiles Consulting. Nominacje otrzymały prace Kamili Bilskiej i Bartosza Urbanke (DDB Warszawa) oraz Macieja Kosiorka i Rafała Pniewskiego (180heartbeats + Jung v. Matt). Kornelia Radzięta, oprócz wyjazdu na Festiwalu Eurobest w ramach nagrody, zostanie uczestnikiem kolejnej edycji Szkoły Strategii Marki.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,