Zagranica

Szef SodaStream mówi "sorry" za wcześniejsze "Sorry Cola, Pepsi"

Szef koncernu przyznał, że reklama ze Scarlett Johansson za mocno uderzyła w Colę i Pepsi.

Szef SodaStream Daniel Birnbaum przeprasza za emisję podczas SuperBowl reklamy marki z udziałem Scarlett Johansson. W końcowym ujęciu aktorka wprost do kamery mówi “Sorry, Coke and Pepsi” – mając na myśli to, że dzięki specjalnym syropom konsumenci będą mogli zrobić napoje gazowane w wybranych smakach we własnym domu.

Birnbaum przyznał, że powinien w głównym komunikacie skupić się na eksponowaniu walorów samodzielnie przygotowanego produktu, a nie uderzać w marki napojów gazowanych. Ostatecznie Fox wyemitowało okrojoną wersję spotu, w której wycięte są słowa Johansson.

Afera z “przyłożeniem” konkurencji nie była jedyną, która towarzyszyła emisji kampanii. W międzyczasie aktorka zrezygnowała z bycia ambasadorką fundacji Oxfam, która zarzuciła jej działania komercyjne (MMP24 z 12 maja). 

(Marketing Magazine)