Kraj

Opus B przygotowała jesienną kampanię reklamową dla Vistuli

Vistula SA rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Opus B. Jak mówi Krzysztof Pyzik, specjalista ds. marketingu Vistuli, jej celem...

Vistula SA rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Opus B. Jak mówi Krzysztof Pyzik, specjalista ds. marketingu Vistuli, jej celem jest przede wszystkim budowanie wizerunku odzieży marki Vistula, a dodatkowo promocja nowej, jesienno-zimowej kolekcji. Działania reklamowe potrwają dwa miesiące, do końca października br. Mediaplan obejmuje outdoor (w dużych miastach), prasę (męskie magazyny zarówno polityczne, jak i lifestyle’owe oraz biznesowe) oraz internet (Onet.pl oraz serwisy tematyczne). Rozpoczęciu kampanii towarzyszył specjalny pokaz jesienno-zimowej kolekcji odzieży Vistula w Warszawie przeprowadzony na początku tego tygodnia. Jak mówi Pyzik, spółka nie planuje na najbliższy czas kolejnych tego typu eventów. Vistula współpracuje z Opus B od początku marca br., kiedy to wybrała tę agencję w drodze przetargu. (MG)