Wystartowała intensywna kampania reklamowa linii Almette Fruit z portfolio Hochlandu. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie.
Jak zapewnia biuro prasowe firmy, reklama w telewizji ma zostać planowo wyemitowana 10 tys. razy i ma zagwarantować ponad 90 mln kontaktów z konsumentem. Z kolei kampania w kinach odbędzie się w 20 największych miastach Polski i ma planowo zawitać na 300 ekranów kinowych.
Komunikacja obejmie także aktywności PR w prasie i internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.