Kraj

Hochland z silnymn wsparciem owocowego Almette

Marketer przypomina o serach na słodko i podsuwa konsumentom kulinarne inspiracje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIB7kroiTWBU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała intensywna kampania reklamowa linii Almette Fruit z portfolio Hochlandu. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie.
Jak zapewnia biuro prasowe firmy, reklama w telewizji ma zostać planowo wyemitowana 10 tys. razy i ma zagwarantować ponad 90 mln kontaktów z konsumentem. Z kolei kampania w kinach odbędzie się w 20 największych miastach Polski i ma planowo zawitać na 300 ekranów kinowych.
Komunikacja obejmie także aktywności PR w prasie i internecie. Aby wzmocnić widoczność nowej owocowej linii Almette Fruit, na półce sklepowej znajdą się specjalne materiały promocyjne i ekspozycyjne.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęła się agencja ZenithOptimedia.