M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile z Frugo w Biedronce

Maciej Burlikowski | 5 listopada 2014, 06:00

A Orange z Lay'sami (Frito Lay Poland).

Operatorzy komórkowi coraz chętniej wchodzą w cross-promocje z markami FMCG. T-Mobile Polska rozpoczyna wspólną akcję marketingową z marką napojów Frugo (FoodCare) pod hasłem "Punkt dojenia internetów".
Pod etykietami napojów Frugo i Frugo Lemo zamieszczono unikatowe kody umożliwiające użytkownikom ofert na kartę w Heyah i T-Mobile skorzystanie z bezprzewodowej transmisji danych – w zależności od pojemności butelki: 100 MB na 1 dzień (250 ml i 300 ml) lub 300 MB na 3 dni (750 ml).
Na początek promocyjne opakowania Frugo i Frugo Lemo będzie można znaleźć w sieci sklepów Biedronka. Z promocji można korzystać wielokrotnie. Akcja potrwa do 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania zapasów. O planach tej akcji pisaliśmy już w MMP24.pl 29 października br.

Podobną akcję pod hasłem ”Viva Lay’s Vegas” od 1 września br. prowadzi Orange Polska z marką chipsów Lay's (Frito Lay Poland). W paczkach chipsów zamieszczono kody umożliwiające skorzystanie z mobilnej transmisji danych w sieci Orange – 100 MB na 1 dzień. Akcja potrwa do 30 listopada br. lub do wyczerpania zapasów. Analogiczną promocję (100 MB na dzień) Orange Polska prowadziło od stycznia do końca sierpnia br. z marką batonów Lion (Nestle Polska). 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,