Ruszyła nowa kampania Oral-B (P&G), promująca szczoteczki elektryczne jako idealny prezent
na święta zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Twarzą kampanii został dziennikarz i prezenter Maciej Dowbor, który w specjalnie przygotowanym spocie osobiście przetestował szybkość szczoteczek elektrycznych.
Kampania Oral-B promuje szczoteczki elektryczne jako dużo szybsze i dokładniejsze niż szczoteczki manualne. Dowbor podjął “wyzwanie marki” i stanął do wyścigu ze szczoteczką elektryczną Oral-B. Wyścig polegał na porównaniu liczby ruchów na minutę wykonywanych przez szczoteczkę elektryczną Oral-B z liczbą ruchów, jaką może wykonać człowiek używający szczoteczki manualnej. Przebieg i efekt wyścigu jest widoczny w specjalnym spocie telewizyjnym przygotowanym na potrzeby kampanii. Spot można również obejrzeć na oficjalnym kanale Oral-B Polska w YouTube.
W ramach kampanii w internecie promowane są również szczoteczki elektryczne z serii Professional Care 700 jako najlepszy świąteczny prezent dla bliskiej osoby. W dwóch spotach wideo i na bannerach reklamowych prezentowane są dwa modele szczoteczki: czarna dla mężczyzny oraz z końcówką wybielającą dla kobiety.
Świąteczna kampania Oral-B prowadzona jest w telewizji, internecie oraz social mediach i potrwa
od listopada do świąt Bożego Narodzenia 2014 r.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiadają agencje Interactive Solutions i Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.