Kraj

Maciej Dowbor reklamuje Oral-B

Ruszają przedświąteczne działania P&G, które swoim wizerunkiem firmuje prezenter telewizyjny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-qrPIrtsQF4%26list%3DPLWVuqMdF3KKMvcnnoT6ZBXATsNXwj87ly%26index%3D1%22%7D
Ruszyła nowa kampania Oral-B (P&G), promująca szczoteczki elektryczne jako idealny prezent 
na święta zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Twarzą kampanii został dziennikarz i prezenter Maciej Dowbor, który w specjalnie przygotowanym spocie osobiście przetestował szybkość szczoteczek elektrycznych.

Kampania Oral-B promuje szczoteczki elektryczne jako dużo szybsze i dokładniejsze niż szczoteczki manualne. Dowbor podjął “wyzwanie marki” i stanął do wyścigu ze szczoteczką elektryczną Oral-B. Wyścig polegał na porównaniu liczby ruchów na minutę wykonywanych przez szczoteczkę elektryczną Oral-B z liczbą ruchów, jaką może wykonać człowiek używający szczoteczki manualnej. Przebieg i efekt wyścigu jest widoczny w specjalnym spocie telewizyjnym przygotowanym na potrzeby kampanii. Spot można również obejrzeć na oficjalnym kanale Oral-B Polska w YouTube.

W ramach kampanii w internecie promowane są również szczoteczki elektryczne z serii Professional Care 700 jako najlepszy świąteczny prezent dla bliskiej osoby. W dwóch spotach wideo i na bannerach reklamowych prezentowane są dwa modele szczoteczki: czarna dla mężczyzny oraz z końcówką wybielającą dla kobiety.
Świąteczna kampania Oral-B prowadzona jest w telewizji, internecie oraz social mediach i potrwa 
od listopada do świąt Bożego Narodzenia 2014 r.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiadają agencje Interactive Solutions i Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.