Kraj

Appetita z serią niestandardowych działań promujących markę

Ambasadorem marki został Adam Chrząstowski, marka wybrała również cross-promocję ze sprzętem Kenwood.

Appetita z serią niestandardowych działań promujących markę
Marka Appetita z portfolio firmy Colian podjęła współpracę ze znanym szefem kuchni Adamem Chrząstowskim, który został ambasadorem marki. Na nowych opakowaniach poleca jej produkty oraz proponuje autorski przepis dedykowany konkretnej przyprawie.

Ekspert kulinarny i szef kuchni wesprze działania promocyjne zaplanowane w mediach i punktach sprzedaży. Jego wizerunek wzbogaci materiały POS: plakaty, wobblery i stojaki oraz wszelkie grafiki promocyjne marki. Reprezentuje także markę na eventach oraz w kulinarnym programie telewizyjnym “Top Chef”, którego Appetita jest sponsorem. W jednym z odcinków programu jako ekspert z ramienia marki oceniał dania uczestników, którym przyszło zmierzyć się z polskimi kuchniami regionalnymi.

Dodatkowo marki Appetita i Kenwood rozpoczęły współpracę cross-marketingową, która ma pozwolić na połączenie siły dwóch silnych brandów w działaniach promocyjnych. Na nowych opakowaniach przypraw Appetita, które zadebiutują w punktach sprzedaży do końca br., znajduje się informacja o ich współpracy. Hasłem przewodnim wspólnej komunikacji jest: “Smak i styl w Twojej kuchni”.
Dzięki wspólnym aktywnościom Appetita zyskała nowy kanał komunikacji o produktach – sieci sklepów RTV i AGD, w których zaplanowała sampling próbek przypraw wraz z ulotką informacyjną. Marki przygotowały tez wspólną akcję promocyjną. Konsumenci, którzy zdecydują się na zakup jednej z 10 limitowanych serii robota kuchennego Chef Titanum, otrzymają w prezencie zestaw przypraw Appetita. O promocji informuje ikonka na kartonach limitowanych zestawów, sygnowanych nazwiskami znanych szefów kuchni, m.in. Kurta Schellera, Adama Chrząstowskiego, Giancarlo Russo, Dariusza Kuźniaka czy Martina Gimeneza Castro. Zestawy są dostępne w sklepach sieci Media Markt, Saturn, Euro oraz Media Expert.

Marka nie ujawnia, z którymi agencjami współpracuje w ramach realizowanego projektu.