Kraj

Marka sklepów Decorador wraca na polski rynek

Decorador, marka sklepów z artykułami do dekoracji i wyposażenia wnętrz, która dwa lata temu została wycofana z polskiego rynku, zmienił...

Decorador, marka sklepów z artykułami do dekoracji i wyposażenia wnętrz, która dwa lata temu została wycofana z polskiego rynku, zmienił właściciela. Wcześniej marka Decorador należała do Decorador Sp. z.o.o., a jej głównym udziałowcem był fundusz inwestycyjny Enterprise Investors. Po jego wycofaniu się z projektu spółka wpadła w kłopoty finansowe, czego efektem była decyzja o likwidacji sklepów. Agencja reklamowa Brain, odpowiedzialna za wprowadzenie i stworzenie na polskim rynku marki Decorador, przejęła wówczas prawa do marki i logo Decoradora (jako formę wynagrodzenia za zrealizowane projekty). Następnie Brain odsprzedał te prawa polsko-amerykańskiej spółce Global Dom. Prawdopodobnie jeszcze we wrześniu br. ma ruszyć sklep internetowy Decoradora, a do końca 2004 roku ma powstać sieć kilku sklepów tradycyjnych. Obecnie trwają negocjacje z właścicielami centrów handlowych w sprawie pozyskania powierzchni sklepowych dla Decoradora. W momencie ich zakończenia wystartuje kampania reklamowa przygotowana przez Brain, której nowy właściciel sieci powierzył obsługę swojego budżetu. (AMS)