Grey Group przygotował aplikację konkursową “Jedyny taki strzał” dla Allianz Polska. Konkurs polega na nagraniu filmu, w którym uczestnicy mogą popisać się pomysłowością i umiejętnościami piłkarskimi. Akcję promują spoty z polskimi mistrzami freestyle football w roli głównej.
Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Allianz na bazie jej platformy sponsoringowej: współpracę z klubem piłkarskim FC Bayern oraz sponsoring tytularny Allianz Arena, oraz zaangażowanie jak największej liczby użytkowników mediów społecznościowych w interakcje z marką. Konkurs wystartował 27 października i potrwa cztery tygodnie.
Na potrzeby akcji konkursowej została stworzona specjalna aplikacja w Facebooku dzięki której uczestnicy mogą wgrywać swoje filmy. Główną nagrodą jest dwuosobowy wyjazd do Monachium na mecz FC Bayern.
Akcję konkursową promują w internecie trzy spoty nagrane specjalnie na potrzeby kampanii, w których swoimi piłkarskimi umiejętnościami chwalą się polscy mistrzowie freestyle footballu: Agnieszka Mnich, Kamil Drzewucki oraz Mateusz Związek.
Za kampanię odpowiada Grey Group. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tofi Productions.