Kraj

Piłkarski konkurs Allianz od Grey Group [wideo]

Akcję promują spoty z polskimi mistrzami freestyle football w roli głównej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPiWXFSUPsgM%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
Grey Group przygotował aplikację konkursową “Jedyny taki strzał” dla Allianz Polska. Konkurs polega na nagraniu filmu, w którym uczestnicy mogą popisać się pomysłowością i umiejętnościami piłkarskimi. Akcję promują spoty z polskimi mistrzami freestyle football w roli głównej.

Głównym celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Allianz na bazie jej platformy sponsoringowej: współpracę z klubem piłkarskim FC Bayern oraz sponsoring tytularny Allianz Arena, oraz zaangażowanie jak największej liczby użytkowników mediów społecznościowych w interakcje z marką. Konkurs wystartował 27 października i potrwa cztery tygodnie.

Na potrzeby akcji konkursowej została stworzona specjalna aplikacja w Facebooku dzięki której uczestnicy mogą wgrywać swoje filmy. Główną nagrodą jest dwuosobowy wyjazd do Monachium na mecz FC Bayern.

Akcję konkursową promują w internecie trzy spoty nagrane specjalnie na potrzeby kampanii, w których swoimi piłkarskimi umiejętnościami chwalą się polscy mistrzowie freestyle footballu: Agnieszka Mnich, Kamil Drzewucki oraz Mateusz Związek.

Za kampanię odpowiada Grey Group. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tofi Productions.