Kraj

Zbigniew Bródka twarzą kampanii golarek marki Zelmer

Przedświąteczne działania mają na celu odświeżenie komunikacji marki i wzmocnienie jej pozycji w mniej charakterystycznych dla niej kategoriach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Unlimited.

Zbigniew Bródka twarzą kampanii golarek marki Zelmer
Zbigniew Bródka, polski panczenista i mistrz olimpijski z Soczi, został ambasadorem golarek elektrycznych marki Zelmer (BSH) – jego wizerunek będzie widoczny w nowej kampanii “Gładki przejazd”.

Zbigniew Bródka na co dzień jest zawodowym strażakiem pełniącym służbę w PSP w Łowiczu. Jest pierwszym Polakiem, który wygrał klasyfikację generalną Pucharu Świata w łyżwiarstwie szybkim oraz zdobył mistrzostwo olimpijskie w tej dziedzinie.

Kampania ma na celu informowanie i wzmocnienie pozycji marki kojarzonej dotychczas ze sprzętem gospodarstwa domowego typu odkurzacze, roboty kuchenne itp. Zelmer chce dotrzeć do młodszych odbiorców, dlatego komunikacja będzie opierała się na formatach niestandardowych – wizerunek olimpijczyka pojawił się na muralu w centrum Warszawy oraz w serii virali. Nie zabraknie również tradycyjnych kanałów takich jak prasa, internet oraz ciekawych ekspozycji POS. Do zakupu golarek Zelmer, także w ramach świątecznych prezentów, zachęcać będzie dodatkowa promocja – do siedmiu modeli będzie dołączony podarunek w postaci poręcznej suszarki do włosów. Zestawy będą do nabycia od 7 listopada do wyczerpania zapasów.

Kontrakt podpisany z olimpijczykiem ma charakter długofalowy – najbliższe intensywne działania zaplanowane są do końca 2015 r. Firma nie ujawniła wartości kontraktu. Przedstawiciele spółki zapewniają jednak, że będą pracować nad wzmocnieniem świadomości marki i informacją o wielu kategoriach, w których Zelmer jest silnie obecny. Przyszłoroczne działania będą związane m.in. z informowaniem o wejściu w segment sprzętu do zabudowy. – Zelmer ma błyszczeć jako marka – zapewniał Rafał Rudziński, członek zarządu BSH.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Unlimited, a za działania digitalowe HyperCrew. Media na potrzeby działań kupuje ARC Media. Działania o charakterze PR realizuje MSL Group.