M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa ClickAd z nowymi spółkami i osobami w kadrze zarządzającej

Maciej Florek | 12 listopada 2014, 06:00

W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.

Po wprowadzeniu na rynek w ubiegłym roku spółki All4Affiliate w ramach Grupy ClickAd został uruchomiony kolejny podmiot - Social Signals. Spółka ta dysponuje technologiami, które pozwalają na wychwytywanie sygnałów generowanych przez konsumentów w mediach społecznościach i budowanie na tej podstawie efektywnych strategii komunikacji marek, które wpływają na zwiększenie ROI. Social Signals kieruje Ewa Wituszyńska związana wcześniej z takimi firmami jak Viacom, Payback, Media Impact Polska czy Bauer Media. Stanowisko head of social strategy and product development objęła Agata Bogusz, która pracowała m.in. dla agencji interaktywnej John Pitcher, prowadząc działania social media dla takich marek jak Nike czy Kompania Piwowarska.
 
Z kolei agencją ClickAd Interactive zarządza Magdalena Zawada-Gawrońska, przez ostatnie osiem lat związana z agencją K2. Do jej zespołu dołączyli od tego czasu: Marta Wójciak, która odpowiada w ClickAd Interactive za dział planowania i zakupu mediów, Wojciech Szypulski obejmując stanowisko dyrektora strategii oraz Łukasz Kępiński na stanowisku dyrektora ds. obsługi klientów. Kępiński pracował poprzednio w K2 Media, gdzie zarządzał działem social media. Z K2 do zespołu dołączyła również Anna Kordus, obejmując stanowisko head of digital.
Nowymi account managerami są w spółce Magdalena Chwałko oraz Filip Czubak, natomiast zespół plannerów zasiliły trzy nowe osoby: Wiktor Holak, Anna Naparty oraz Elżbieta Jakubowska.
 
Również All4Affiliate pozyskało nowego business development directora - Michała Bureckiego, który przeszedł z Evolution Media Net, gdzie przez ostatnie trzy lata odpowiadał za obsługę domów mediowych.
 
Po przejściu na stanowisko pełnomocnika zarządu ds. sprzedaży Małgorzaty Szelenbaum (związanej przez ostatnie 10 lat z Atmedia) i na szefa sprzedaży bezpośredniej Ilony Wiśniowskiej (związanej przez ostatnie 10 lat z RDC) są to kolejne osoby, które zasiliły w tym roku kadrę zarządzającą spółek wchodzących w skład grupy.
 
Maciej Teliszewski, współwłaściciel i prezes zarządu grupy, podkreśla, że pozyskanie nowych specjalistów to efekt rozwoju współpracy z już obsługiwanymi klientami (np. z Totalizatorem Sportowym czy Śnieżką) oraz zdobyciem nowych budżetów do obsługi (m.in. Vectra, Ergo Hestia, Haier, Axa, NC+ czy Krajowa Izba Gospodarcza).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,