M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nielsen: krótki żywot nowości FMCG

( red. ) | 12 listopada 2014, 06:00

Według raportu aż 76 proc. marek FMCG wprowadzonych między 2011 a 2013 r. nie udało się utrzymać na rynku.

Nielsen opublikował w Wielkiej Brytanii raport "Breakthrough Innovation 2014". Raport pokazuje m.in., że 76 proc. marek wprowadzonych na rynek między 2011 a 2013 r. nie udało się utrzymać na rynku dłużej niż rok.
Na potrzeby raportu analitycy przeanalizowali historię 12 tys. produktów launchowanych w Europie Zachodniej.

Tylko siedem z kilkunastu tysięcy analizowanych produktów spełnia kryteria "sukcesu rynkowego".

Raport wskazuje również kilka kluczowych zasad, którymi powinni się kierować marketerzy, wprowadzając na rynek nowy produkt. Klucz tkwi ich zdaniem w rzeczywistej innowacyjności.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: