Kraj

Organic Marketing tematem 8. edycji Havas Media Group Conference

Na konferencji zostaną m.in. zaprezentowane wyniki pierwszej fali badania Meaningful Brands w Polsce.

Organic Marketing będzie tematem 8. edycji Havas Media Group Conference. Dziewięciu prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski zgłębi temat “organicznej” komunikacji, w której dopasowanie jej treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej.

Podczas konferencji przedstawione zostaną wyniki pierwszej fali badania Meaningful Brands w Polsce. Dotychczasowe światowe wyniki badania wskazują, że 75 proc. marek na świecie i 95 proc. marek w Europie mogłoby zniknąć z rynku i większość klientów nie zmartwiłaby się z tego powodu.. Badanie pokazuje, dlaczego Polacy nie chcą żyć bez czekolady Wedla, kremu Nivea i tanich zakupów oraz jakie czynniki wpływają na lojalność wobec marek w Polsce. Szczegóły na www.hmgc.pl

“Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym wydarzenia.