M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

George Clooney w kampanii Nespresso

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2014, 06:00

Aktor zagrał w reklamie kawy wraz ze zdobywcą Oscara Jeanem Dujardnem. Za zakup mediów w Polsce dla tej kampanii odpowiadał MEC.

Wystartowała kampania kawy w kapsułkach marki Nespresso. W nowych odsłonach promocyjnych spotów główne role zagrali George Clooney i francuski aktor, zdobywca Oscara Jean Dujardn. Dwaj panowie rywalizują ze sobą w wyścigu po ostatnią kapsułkę ulubionej kawy.

Spot był kręcony nad jeziorem Como we Włoszech. Głównym celem kampanii realizowanej pod hasłem "What else?" jest wykazanie, że smak kawy Nespresso jest na tyle wyrazisty i uzależniający, że obaj panowie są w stanie dla ostatniej kapsułki pójść na daleko idące kompromisy. Spot miał premierę 8 listopada na stronie marki, w kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Od 10 listopada można go obejrzeć w Polsce w postaci 30-sekundowych klipów w reżyserii Granta Heslova – nominowanego do Oscara producenta filmowego i scenarzysty.

Kampania została przygotowana przez scentralizowany zespół Interpublic Group w Paryżu. Za reklamę odpowiada agencja McCann, za komunikację digitalową – MRM/McCann, za brand identity – Futurebrand, a za zakup mediów w Polsce – MEC.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,