M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Katarzyna Kacprzak | 13 listopada 2014, 06:00

Pięć nowych osób w agencji.

Z początkiem listopada do zespołu kreacji i client service Saatchi & Saatchi dołączają nowe osoby. Do działu kreacji dołącza team kreatywny Krzysztof Nienałtowski (wcześniej DDB, Change, Leo Burnett) i Quentin Carenzo (który wraca do agencji z Young & Rubicam) oraz Zuza Przybyszewska (wcześniej McCann, Next). Struktury kreacji wzmacnia również nowy webdesigner - Ewelina Eliasz, która dołącza do zespołu Rafała Bauera.

- Realizujemy coraz więcej projektów through the line i nasz zespół rozwija się właśnie w tę stronę. Bardzo mnie cieszy, że klienci dostrzegają potrzebę takiego podejścia, bo wymyślanie idei TTL daje po prostu więcej frajdy - mówi Kamil Majewski, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi.

Oprócz tego agencja rozbudowuje również dział obsługi klienta; w związku z rozwojem oferty do zespołu Magdaleny Karaś dołącza account manager Kamila Kuczyńska.

Biznes agencji rozrasta się w związku z pozyskaniem nowych klientów - wygrany ostatnio przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę marki Tyskie oraz pozyskanie dodatkowego biznesu P&G - obsługa regionalna dla Pampers (hub dla 9 rynków) oraz Ariel (hub dla 16 rynków).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,