M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe odsłony gadających zwierząt w kampanii Tigera

Katarzyna Woźniak | 17 listopada 2014, 06:00

Maspex prezentuje nową odsłonę kampanii dla energetyka.

Maspex rusza z kolejną odsłoną działań promocyjnych dla marki Tiger. Tym razem zwierzęce postaci z poprzednich spotów zaprezentują nowe odzywki i promocyjne hasła.
W ostatnim czasie marka zaproponowała fanom konkurs pod hasłem "Tiger mówi”. Zadaniem uczestników zabawy było wcielenie się w rolę scenarzysty 
i napisanie własnych dialogów do jednego z trzech spotów z serii "Tiger Show”, w jednym 
z trzech zaproponowanych języków (czeskim, niemieckim lub hiszpańskim). W najnowszej kampanii Tigera wykorzystano zwycięskie propozycje. Najzabawniejsze i najbardziej oryginalne teksty oraz pomysły laureatów konkursu zostały zaadaptowane w dialogach, które pojawiają się w najnowszych spotach marki. Kampania jest emitowana 
w serwisach VoD oraz w mediach społecznościowych.

Za kreację spotów odpowiada agencja Young & Rubicam, za przeprowadzenie konkursu i nowe wersje dialogów –  Lemon Sky JWT. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , ,