Kraj

Serwis DaWanda reklamuje się w TV

Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared.

Ruszyła świąteczna kampania telewizyjna portalu DaWanda – internetowej platformy sprzedaży unikatowych produktów wykonanych ręcznie przez projektantów.

Wsparcie reklamowe obejmuje m.in. działania sponsoringowe w stacjach: TVN, TVN7, TTV i Puls 2. Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared, które umożliwia optymalizację kampanii telewizyjnej pod kątem jej oddziaływania na zachowania konsumentów online. Narzędzie monitoruje aktywności użytkowników w witrynie Dawanda.pl, a następnie po zestawieniu z wynikami kampanii telewizyjnej pozwala na analizę atrybucji oraz efektywności poszczególnych kanałów, pór dnia czy typów programów. Dzięki TVSquared kampanie telewizyjne mogą być optymalizowane pod kątem parametrów efektywnościowych, takich jak CPV (cost-per-visit), CPA (cost-per-action) czy CPS (cost-per-sales).

Kreację przygotował klient we własnym zakresie. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kampania potrwa do połowy grudnia.