Na Wyspach wystartowała pierwsza od pięciu lat kampania angielskiej poczty – The Post Office, promująca przedświąteczne usługi. W 60-sekunowym spocie gościnnie wystąpili aktor Robert Webb i piosenkarka Pixie Lott.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada FCB Inferno. Głównym komunikatem kampanii jest to, jakie staranie podejmuje urząd, aby jak najszybciej i jak najskuteczniej dostarczyć paczki do adresatów. Reklama mówi m.in. o przedłużeniu pracy urzędu, opcjach przesyłek ekspresowych i ofercie bezpiecznych opakowań prezentów.
Swój epizod w reklamie ma również Jim Carter, aktor serialu “Downton Abbey”.
Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami promocyjnymi dostępnymi w handlu detalicznym, a także w mediach cyfrowych i social mediach.
Poczta na Wyspach analizuje ostatnie lata współpracy z agencją Crown Commercial Service. W przetargu, jaki ogłosiła kilka tygodni temu, startują m.in. Engine i Ogilvy & Mather. Przez wiele lat dla urzędu pracowała agencja Dare, ale tym razem nie została zaproszona do przetargu. FCB Inferno przygotowało kampanię dla poczty bez udziału w przetargu, współpraca ma charakter jednorazowy.
(Brand Republic)