Zagranica

Brytyjska poczta z pierwszą świąteczną kampanią od pięciu lat

W minutowym spocie gościnnie zagrali aktor Robert Webb i piosenkarka Pixie Lott.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMKlDpnMhOK4%22%7D
Na Wyspach wystartowała pierwsza od pięciu lat kampania angielskiej poczty – The Post Office, promująca przedświąteczne usługi. W 60-sekunowym spocie gościnnie wystąpili aktor Robert Webb i piosenkarka Pixie Lott.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada FCB Inferno. Głównym komunikatem kampanii jest to, jakie staranie podejmuje urząd, aby jak najszybciej i jak najskuteczniej dostarczyć paczki do adresatów. Reklama mówi m.in. o przedłużeniu pracy urzędu, opcjach przesyłek ekspresowych i ofercie bezpiecznych opakowań prezentów.

Swój epizod w reklamie ma również Jim Carter, aktor serialu “Downton Abbey”.

Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami promocyjnymi dostępnymi w handlu detalicznym, a także w mediach cyfrowych i social mediach.

Poczta na Wyspach analizuje ostatnie lata współpracy z agencją Crown Commercial Service. W przetargu, jaki ogłosiła kilka tygodni temu, startują m.in. Engine i Ogilvy & Mather. Przez wiele lat dla urzędu pracowała agencja Dare, ale tym razem nie została zaproszona do przetargu. FCB Inferno przygotowało kampanię dla poczty bez udziału w przetargu, współpraca ma charakter jednorazowy.

(Brand Republic)