Kraj

Gatta promuje w radiu nową kolekcję

Startuje kolejna odsłona kampanii "Your Secret, Your Beauty".

Producent rajstop, skarpet i bielizny Gatta startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. We wrześniu i październiku produkty marki promowane były w prasie kobiecej. Teraz spoty dotyczące typowo jesienno-zimowych  produktów emitowane są w największych rozgłośniach radiowych. To kolejna, po kampanii z Britney Spears, aktywność reklamowa marki odzieżowej tej jesieni.

Jesienna kampania produktów marki Gatta opiera się na wyróżnikach rajstop Up & Go i Look Over. Producent przekonuje, że są to modele na bazie wyselekcjonowanej bawełny, z dodatkiem kaszmiru czy jedwabiu. W spocie pojawia się także nawiązanie do typowo jesiennych kolorów – gorącej czekolady, delikatnego cappuccino i zmysłowej czerni. Między innymi w tych odcieniach dostępne są produkty Gatta. Kampania realizowana jest w blisko 200 rozgłośniach radiowych, m.in. w stacjach: Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Eska, Tok FM.

To kolejna, jesienna kampania Gatty realizowana w eterze. Poprzednia promowała autorską kolekcję bielizny Britney Spears, dostępnej w salonach Gatta.

Obie kampanie promują nowe hasło marki: “Gatta – Your Secret, Your Beauty”. Za przygotowanie spotu odpowiada wewnętrzny dział promocyjny firmy Gatta. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Akcja reklamowa potrwa do 23 listopada.