M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świąteczna promocja i kampania KFC

Maciej Burlikowski | 19 listopada 2014, 06:00

Wsparcie reklamowe przygotowały McCann i OMD.

AmRest, operator sieci restauracji pod marką KFC, przygotował z okazji zbliżających się świąt promocję dla konsumentów – kupujący zestawy: kubełek lub box KFC, dostaną do wyboru dip (w jednym ze świątecznych smaków pomarańczowo-cynamonowym i imbirowym) lub ciastko (czekoladowe albo z białą czekoladą z nutą cytryny).

Tę promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty) oraz materiały POS w restauracjach.

Polskie biuro McCann Worldgroup jest odpowiedzialne za strategię i realizację kampanii. Oprócz Polski będzie ona także realizowana w Czechach (tam będą emitowane 20-sekundowe spoty) i na Węgrzech. Grupa pozyskała klienta w drodze przetargu.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania public relations agencja Edelman Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , ,