Kraj

Nestlé Polska z akcją promocyjną w sieci sklepów Intermarche

Za całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja Unique One.

Nestlé Polska z akcją promocyjną w sieci sklepów Intermarche
W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem “Z Nestlé w drogę ho ho ho!”, realizowanej w sieci Intermarche.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie widoczności i udziału marek należących do Nestlé w sprzedaży, a także przekonanie konsumenta do sięgnięcia po produkt Nestlé w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą do 26 listopada 2014 r. Akcja skierowana jest do tych konsumentów, którzy szukają markowych produktów w danej kategorii i którzy cenią jakość produktów Nestlé.
Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sieci Intermarche, należy kupić jednorazowo produkty Nestlé biorące udział w loterii za min. 15 zł. Następnie wysłać SMS pod wskazany numer, w treści wpisując numer ze swojego paragonu. Loterią objęta jest większość marek Nestlé z wyłączeniem mlek początkowych. Codziennie do wygrania w loterii jest pięć bonów Intermarche o wartości 100 zł każdy, a co tydzień losowane są trzy zestawy kina domowego Sony z Blu-ray z zestawem filmów. Na koniec ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Citroën C1.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.