M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Maciej Burlikowski | 21 listopada 2014, 06:00

Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.

Paweł Maliszewski, były dyrektor marketingu banku Polbank EFG, został nowym dyrektorem marketingu Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego programu bonusowego Payback.

Marcin Drzewiecki, który był dyrektorem marketingu Payback od jesieni 2009 r. (a wcześniej dyrektorem marketingu Carrefour Polska i customer insight managerem w Tesco Polska), przeszedł do firmy Medicover, gdzie objął funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu.

Paweł Maliszewski przez ostatnie trzy lata pracował w firmie konsultingowej PwC Polska w dziale doradztwa dla instytucji finansowych, gdzie specjalizował się w projektach dotyczących strategii rynkowej oraz zagadnień marketingowych i sprzedażowych. Przez rok pracował też A.T. Kearney. W latach 2005-2009 był dyrektorem marketingu i PR-u banku Polbank EFG, oddziału greckiego banku EFG Eurobank Ergasias. Wprowadzał markę tego banku na rynek wiosną 2006. W lutym 2011 r. grecki właściciel Polbanku dogadał się z Austriakami z grupy Raiffeisen i w rezultacie Raiffeisen Bank Polska przejął Polbank, przemianowując się na Raiffeisen Polbank (formalnie do fuzji doszło na początku ub.r.). Maliszewski odszedł z końcem 2009 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,