Kraj

Itaka kusi w reklamach: "Życie to podróż"

Największy touroperator rusza z kampanią reklamową oferty wycieczek na przyszłoroczne wakacje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FW2Eat05yLdU%22%7D
Biuro podróży Itaka rusza z kampanią reklamową pod hasłem ”Życie to podróż”. 30- i 45-sekundowe spoty będą emitowane m.in. w TVN, Polsacie, w kanałach tematycznych oraz w kinach na terenie całego kraju. W spocie reklamowym zagrali m.in. Miss Polski Paulina Krupińska, aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański oraz topmodelka Patrycja Laufer. Zdjęcia były realizowane na greckiej wyspie Kafalonia.

Autorką kreacji i reżyserem jest Joanna Orleańska z FDR Studio, a autorem zdjęć i współreżyserem Damian Pietrasik. FDR Studio odpowiedzialne było również za produkcję i postprodukcję materiałów filmowych. Fotosy wykonane podczas realizacji przez fotograf Olgę Majrowską posłużyły do stworzenia layoutów do kampanii.

Itaka to największy touroperator. W tym roku jeszcze umocnił swoją przewagę nad konkurencją. Łącznie z wykupionymi do końca br. wycieczkami obsłużył w tym roku 625 tys. podróżnych, o 22,5 proc. więcej niż w 2013 r., a jego przychody wzrosły o 25 proc. do 1,67 mld zł.

Na drugim miejscu pod względem przychodów plasuje się Rainbow Tours. W trakcie dziewięciu miesięcy br. spółka zanotowała 800,3 mln zł łącznych przychodów ze sprzedaży, o 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (wpływy ze sprzedaży wycieczek wyniosły 637,7 mln zł, o 33 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r.). W całym 2013 r. Rainbow Tours obsłużył 188,3 tys. podróżnych. Po trzech kwartałach tego roku zarząd touroperatora informował, że liczba obsłużonych klientów była wyższa o 36,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.).  
O kampanii reklamowej oferty ”Lato 2015” tego pisaliśmy w MMP24.pl 6 listopada br.

Trzecim największym biurem podróży jest TUI Poland, które w ub.r. obsłużyło 210 tys. podróżnych i zanotowało 568 mln zł przychodów.