Kraj

Ambientowa kampania K2 promująca kinowy hit "Interstellar" [wideo]

W wybranych kinach IMAX pojawił się "żywy" plakat DOOH, który wchodzi w interakcję z otoczeniem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHwGJ5enp_5c%22%7D
Agencja K2 prowadzi dla kina IMAX działania promocyjne w ramach usługi Ambient 2.0 nawiązujące do najnowszego filmu Christophera Nolana – “Interstellar”, który przygotowany został w technologii IMAX. Promocję filmu wspierają działania mediowe prowadzone przez zespół K2 Media.

W trzech miastach, w których są kina IMAX – w Warszawie, Łodzi i Krakowie – pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodzi w interakcję z otoczeniem, dzięki “umiejętności nawiązania międzygalaktycznego kontaktu”. Totem jest obsługiwany przez aktorów, którzy komunikowali się z przechodniami głosowo oraz uruchamiali odpowiednie sekwencje ruchowe, żeby dodać realizmu do plakatu filmowego. Ci, którzy przygotowali z nim kosmiczne selfie, powalczą o bilety na pokaz filmu “Interstellar” w IMAX.