Kraj

"Magazyn Wino" w sprzedaży w salonach prasowych EMPiK

Wydawnictwo WIG-Press, wydawca dwumiesięcznika "Magazyn Wino", rozpoczęło jego sprzedaż w salonach prasowych EMPiK. Do tej pory pismo było dystrybuowane jedynie...

Wydawnictwo WIG-Press, wydawca dwumiesięcznika “Magazyn Wino”, rozpoczęło jego sprzedaż w salonach prasowych EMPiK. Do tej pory pismo było dystrybuowane jedynie w prenumeracie oraz w wybranych winiarskich sklepach specjalistycznych. “Magazyn Wino” jest niezależnym periodykiem przeznaczonym dla miłośników wina. W piśmie znajdują się materiały poświęcone zarówno polskiemu, jak i zagranicznemu rynkowi wina. Na jego łamach przedstawiane są najważniejsze regiony winiarskie i producenci wina. Magazyn zajmuje się także tematami związanymi z turystyką winiarską, historią i sztuką, jak również publikuje wskazówki praktyczne dotyczące przechowywania i podawania wina oraz jego doboru do potraw. Wśród stałych współpracowników “Magazynu Wino” znalazło się grono polskich autorytetów winiarskich i kulinarnych, m.in. Marek Bieńczyk, Robert Sołtyk, Robert Makłowicz oraz międzynarodowy ekspert Jancis Robinson. Redaktorem naczelnym pisma jest Wojciech Gogoliński, prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Zastępcą redaktora naczelnego jest Tomasz Prange-Barczyński, dziennikarz współpracujący m.in. z warszawskim Radiem PiN. Magazyn wydawany jest w nakładzie 15 tys. egzemplarzy (cena 19,90 zł, objętość 100 stron). Na rynku ukazuje się od dwóch lat. (JP)