Kraj

Grupa Żywiec pod dwóch latach powraca z reklamą Warki Strong

Film reklamowy przygotowała agencja Just, wyprodukowało studio Opus Film, a media kupił MediaVest.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhKFYhDFKhEc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi, po Kompanii Piwowarskiej, producent piwa w kraju, m.in. pod marką Warka, rozpoczyna kampanię reklamową jej mocnego wariantu (o zawartości alkoholu 6,5 proc.), czyli Warki Strong. Marketer nie reklamował tego wariantu Warki od ponad dwóch lat.

W nowym spocie marka przypomina unikatową recepturę (połączenie dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego), której zawdzięcza smak i barwę. Reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych telewizji. Kampanii towarzyszyć będą także specjalne materiały w punktach sprzedaży.

Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Just. Spot wyprodukowany został przez Opus Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.

Na początku tego roku Grupa Żywiec odświeżyła szatę graficzną opakowań Warki Strong. Zyskały charakterystyczne logo, które podkreśla przynależność do rodziny Warki. Czarny i złoty kolor oraz siedem gwiazdek symbolizujących wyjątkowość i najwyższą jakość mają podkreślać premiowy charakter marki.