Grupa Żywiec, drugi, po Kompanii Piwowarskiej, producent piwa w kraju, m.in. pod marką Warka, rozpoczyna kampanię reklamową jej mocnego wariantu (o zawartości alkoholu 6,5 proc.), czyli Warki Strong. Marketer nie reklamował tego wariantu Warki od ponad dwóch lat.
W nowym spocie marka przypomina unikatową recepturę (połączenie dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego), której zawdzięcza smak i barwę. Reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych telewizji. Kampanii towarzyszyć będą także specjalne materiały w punktach sprzedaży.
Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Just. Spot wyprodukowany został przez Opus Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Na początku tego roku Grupa Żywiec odświeżyła szatę graficzną opakowań Warki Strong. Zyskały charakterystyczne logo, które podkreśla przynależność do rodziny Warki. Czarny i złoty kolor oraz siedem gwiazdek symbolizujących wyjątkowość i najwyższą jakość mają podkreślać premiowy charakter marki.