Kraj

Po trzech kwartałach Liberty zebrało o 6 proc. więcej składek niż w ub.r.

W ciągu minionego kwartału firmie przybyło 25 tys. polis.

Liberty Ubezpieczenia (d. Liberty Direct), czyli polski oddział hiszpańskiej firmy ubezpieczeniowej Liberty Seguros, należącej do Grupy Liberty Mutual Insurance, w trakcie dziewięciu miesięcy 2014 r. zebrał 241,75 mln zł składek (przypis brutto). To o 6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Tempo wzrostu minimalnie osłabło, po I półroczu ubezpieczyciel mógł się bowiem pochwalić 7-proc. wzrostem. Na koniec września Liberty Direct prowadziło ponad 510 tys. aktywnych polis, co oznacza, że w ciągu minionego kwartału przybyło mu ich ok. 25 tys.  

– W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania klientów i agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży – podsumowuje Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia. – Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami – dodaje.

Na początku października br. Liberty Ubezpieczenia zastąpiło na polskim rynku markę Liberty Direct. Proces wspiera kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego, autorstwa agencji Grey, Value Media, Weloveads oraz Havas Media. W ostatnich miesiącach firma zmieniła nie tylko wszystkie dokumenty operacyjne, materiały marketingowe, oznakowanie biur, ale również adres internetowy na www.lu.pl.