M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Tomasz Wygnański | 25 listopada 2014, 06:00

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Banner Toyoty
Banner Toyoty
W internecie pojawiły się bannery promujące kampanię wyprzedażową rocznika 2014 Toyoty. Utrzymane są one w kolorystyce dotychczas kojarzonej z kampaniami marki Opel przygotowywanymi przez agencję Scholz & Friends.
O komentarz do tej sytuacji poprosiliśmy Wojciecha Ososia, dyrektora public relations General Motors Poland (właściciel marki Opel). – W tym roku notujemy wyróżniający się na tle innych firm, ponad 40-proc. wzrost sprzedaży na polskim rynku. Nie dziwi więc, że niektóre firmy próbują nas naśladować – mówi Wojciech Osoś. – Polecam uwadze startującą właśnie naszą najnowszą kampanię "Wyprzedaż nie do podrobienia” komunikującą specjalne oferty na nasze modele z roku 2014 – dodaje.
Przykład kreacji Opla
Przykład kreacji Opla
Przedstawiciele agencji Closbrothers, odpowiedzialni za tę kreację dla Toyoty w internecie, przekazali nam, że banner został przygotowany wyłącznie do emisji w serwisie Onet. Jak dodają, zamiarem agencji nie było naśladowanie konkurencyjnego klienta. 
 
(współpraca: MF)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,