M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiana struktury VivaKi po odejściu kluczowego menedżera Starcom MediaVest Group

Piotr Machul | 25 listopada 2014, 06:00

Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.

Iwona Jaśkiewicz-Kundera (na zdj.), dotychczas chief buying officer ZenithOptimedia Group, obejmie nowo utworzone stanowisko chief buying officera VivaKi, platformy negocjacyjnej Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group. Jako szef VivaKi w Polsce Jaśkiewicz-Kundera będzie raportować do Piotra Piętki, CEO Starcom MediaVest Group, oraz Moniki Bronowskiej, CEO ZenithOptimedia Group. Zmiany następują również w departamencie negocjacji Starcom MediaVest Group. Bartosz Sieradzki, ostatnio head of multiscreen, obejmuje stanowisko dyrektora ds. multiscreen, a Krystian Gazda, dotychczas TV media manager, zmieni zakres obowiązków i zostanie menedżerem ds. software’u.
Dotychczas za politykę handlową Starcom MediaVest Group odpowiadała Marta Wiercińska na stanowisku dyrektora ds. handlowych. Wiercińska rozstaje się z firmą. Niedawno z ZenithOptimedia Group odszedł Krzysztof Szumski, deputy buying director, zastępca Jaśkiewicz-Kundery. Pisaliśmy o tym w MMP24 12 listopada.
Jaśkiewicz-Kundera jest związana z branżą mediową od 1999 r. Karierę zawodową zaczynała w Optimedia, w dziale zakupu prasy. Od ponad 12 lat kieruje zespołem buyingu i odpowiada za negocjacje z mediami z ramienia ZenithOptimedia w ramach grupy negocjacyjnej VivaKi. Jednocześnie jest członkiem zarządu ZenithOptimedia Group i prokurentem spółki. Chief buying officerem ZenithOptimedia Group była od wiosny br.
Marta Wiercińska objęła stanowisko dyrektora ds. handlowych w grupie Starcom MediaVest jesienią 2013 r. Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą Atmedia, m.in. jako dyrektor komercyjny, odpowiadała za sprzedaż reklam oraz biznes interaktywny. Jej plany zawodowe nie są znane.
Platforma VivaKi w Polsce powstała w 2010 r. Do jej głównych zadań należy wykorzystywanie synergii pomiędzy grupami Starcom MediaVest i ZenithOptimedia w takich dziedzinach jak negocjacje z dostawcami i zakup mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,