Kraj

Wysoka sprzedaż "Motoru". Bauer wprowadza ofertę gwarantowaną

Według prognoz Wydawnictwa Bauer sprzedaż nowej wersji tygodnika motoryzacyjnego "Motor" przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. W związku z tą prognozą nakład...

Według prognoz Wydawnictwa Bauer sprzedaż nowej wersji tygodnika motoryzacyjnego “Motor” przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. W związku z tą prognozą nakład tygodnika został zwiększony z 300 (nr 35) do 370 tys. egzemplarzy (nr 36). Kolejny, 37. numer ukaże się w nakładzie 400 tys. Jednocześnie wydawca podniósł cenę kolumny reklamowej do 20 tys. zł i wprowadził ofertę sprzedaży gwarantowanej powierzchni reklamowej. Bauer gwarantuje klientom reklamowym “Motoru” sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 150 tys. egzemplarzy tygodniowo, począwszy od numeru 35. aż do końca roku. W przypadku sprzedaży między 100 a 150 tys. egz. tygodniowo klientom reklamowym udzielony zostanie dodatkowy rabat w wysokości 50 proc. Natomiast w przypadku osiągnięcia wyników sprzedaży niższych niż 100 tys. egz. klienci reklamowi otrzymają całkowity zwrot kosztów. Nowa wersja “Motoru” ukazała się 23 sierpnia br. w promocyjnej cenie 1 zł. (KP)