M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl idzie na noże

Katarzyna Woźniak | 26 listopada 2014, 06:00

Sieć dyskontów startuje z przedświąteczną promocją z nożami w roli głównej.

W sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna,
w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Lidl przeprowadził badania konsumenckie, które mówią o tym, że Polacy najbardziej lubią te promocje, w których przy zakupach za określoną kwotę dostają bon na kolejne zakupy (50 proc.), oraz te, gdzie przy zakupach za określoną kwotę dostajemy upominek gratis (22 proc.). Upominek ten nie jest bez znaczenia, ze względu na atrakcyjność oferowanej promocji 11 proc. Polaków jest 
bowiem w stanie zmienić sklep, w którym dotychczas robiło zakupy spożywcze. Kolejne 35 proc. przyznaje, że chętnie uczestniczy w promocjach konsumenckich, jeśli organizuje je sklep, 
w którym zazwyczaj robią zakupy, a 19 proc. bierze udział w promocji, oceniając wcześniej atrakcyjność nagrody. Takie są wyniki badania, które na zlecenie Lidl Polska przeprowadził Instytut Millward Brown.

Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy 
w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę.
 Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe 
w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest ze stali chromowo-molibdenowo-wanadowej. W opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.

Czytaj więcej na temat: , , ,