Kraj

Polskie jabłka z kampanią w Azji

Infinity Media rozpoczęło kampanię "Europejskich jabłek dwukolorowych".

Polskie jabłka z kampanią w Azji
Dom mediowy Infinity Media wystartował z działaniami informacyjno-promocyjnymi kampanii “Europejskich jabłek dwukolorowych”, w której odpowiada za kompleksową obsługę medialną projektu oraz logistykę okołotargową w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Kampania będzie realizowana przez 36 miesięcy w trzech 12-miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do menedżerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, PR-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych. Wydarzeniami, które rozpoczęły realizację programu Unii Owocowej, były targi WOP Dubai oraz targi FVF w Pekinie.
Infinity Media w konsorcjum z Legend Group odpowiada za działania informacyjno-promocyjne, obsługę medialną projektu w prasie, internecie oraz na outdoorze.

Strategia promocyjna skierowana do wszystkich grup docelowych ma promować europejskie jabłka dwukolorowe, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (m.in. Champion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince, Idared), i stworzyć ich pozytywny wizerunek.
Działania promocyjno-informacyjne “Europejskich jabłek dwukolorowych” są wynikiem wygranego przetargu Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw “Unia Owocowa” przez Infinity Media w konsorcjum z Legend Group.