Powstaje Cinemobile – firma, której zakres usług ma obejmować strategię marek, strategię komunikacji, kreację i produkcję kontentu telewizyjnego i treści do internetu. Managing directorem agencji i jej właścicielem jest Edyta Płaczkowska, wcześniej związana ze spółką Canal+ Cyfrowy i Havas Worldwide Warsaw.
Cinemobile ma tworzyć kampanie reklamowe oraz niestandardowe projekty telewizyjne. Firma zajmie się produkcją spotów promocyjnych, filmów reklamowych oraz różnych formatów telewizyjnych. W ofercie znajdą się krótkie formy animowane, prezentacje multimedialne, filmy i animacje do kampanii socialmediowych, a także na potrzeby eventów i spotkań B2B.
Oferta Cinemobile skierowana jest do reklamodawców, platform telewizyjnych, kanałów tematycznych oraz instytucji kultury i do domów mediowych.
Edyta Płaczkowska jako dyrektor marketingu w spółce Canal+ Cyfrowy przez ponad pięć lat zzarządzała zespołami ds.: komunikacji marketingowej, platformy internetowej, churnu i działań retencyjnych. Odpowiadała za wdrożenie i rozwój serwisów internetowych Cyfry+ i telewizyjnych kanałów tematycznych. Wcześniej związana z Havas Worldwide (Euro RSCG), gdzie była odpowiedzialna za PR takich klientów, jak Cadbury, Boots Healthcare Int., Philips, Procter & Gamble.