M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie agencje w finale przetargu Eurobanku

Maciej Burlikowski | 28 listopada 2014, 06:00

Szczegóły postępowania marketer utrzymuje w tajemnicy, wybór ma nastąpić do końca roku.

Eurobank prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej. Jak udało nam się ustalić, w jego finale rywalizują dwie agencje. Ich nazw marketer nie ujawnia. Nie zdradza, czy jedną z nich jest Brasil, agencja obecnie pracująca dla banku. Przetarg ma się zakończyć do końca br. Do tego czasu bank będzie pracował z Brasil.

6 października w MMP24.pl pisaliśmy o kampanii kredytów gotówkowych Eurobanku zaplanowanej do końca grudnia br.

Eurobank rozpoczął procedury wyboru agencji na początku tego roku. Przed wakacjami zostały one czasowo wstrzymane. Bank tłumaczył, że musiał podjąć wewnętrznie pewne ”strategiczne” decyzje. Ich szczegółów także nie zdradza.

Twarzą reklamową banku jest Piotr Adamczyk. Planowaniem i zakupem mediów dla Eurobanku zajmuje się dom mediowy Starcom i w tym zakresie w przyszłym roku marketer nie planuje zmian.

Czytaj więcej na temat: , , ,