Kraj

Grey Group dla programu SmartDom [wideo]

Kampania opiera się na spotach reklamowych z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX8Emc63J37Q%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

Ruszyła świąteczna kampania Grey Group dla Cyfrowego Polsatu oraz sieci Plus reklamująca program SsmartDom (umożliwia łącznie usług dla rodziny i domu). Kampania opiera się na spotach reklamowych z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają PHD Media Direction i  Carat, za produkcję zaś dom produkcyjny TFP. Postprodukcją zajął się Televisor.