Kraj

Blogerzy w kampanii marki Bosch

Rusza wsparcie promocyjne pod nazwą "MaxxiMum możliwości".

Blogerzy w kampanii marki Bosch
Marka Bosch kolejny raz postawiła na blogerów. Tym razem zaangażowała ich do promowania robotów kuchennych MaxxiMum wraz z zestawem akcesoriów “Pasta Passion”, “Veggie Love”, “VitalEmotion” oraz “Tasty Moments 5w1”.

Inspirując się sukcesem Ice Bucket Challenge, Bosch rzuca kulinarne wyzwanie blogerom. Akcja właśnie wystartowała. Pierwszy z blogerów ma za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota kuchennego MaxxiMum i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi, przesyłając mu przygotowane przez siebie danie. W akcję zaangażowało się pięciu blogerów: Dorota Kamińska – Dorota.in, Joanna Moroch – Kulinarne Szaleństwa Margarytki, Dorota Wdowińska-Rozbicka – Dorota Smakuje, Marta Wierzbicka – Lubię Szpinak, i Tomasz Lach – www.zajadam.pl.

Kampania “MaxxiMum możliwości” obejmuje także działania w mediach kulinarnych, kobiecych, lifestyle’owych w prasie oraz w internecie: kampania CPC na Wp.pl, Facebooku i GDN, kampanię rich media w pakiecie Agory oraz działania w sekcji specjalnej Wp.pl. Akcję uzupełniają materiały POS.

Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań w internecie jest agencja Insignia. Media dla marki Bosch planuje i kupuje OMD.