M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paralotna realizuje kampanię British School

Serwis Dzienny | 3 września 2004, 00:00

Szkoła językowa British School działająca na terenie całego kraju z początkiem września rusza z kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują outdoor...

Szkoła językowa British School działająca na terenie całego kraju z początkiem września rusza z kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują outdoor (billboardy i plakaty w największych miastach Polski), prasę oraz materiały POS. Strategię i kreację przygotowała agencja Paralotna. Grupa docelowa kampanii to młodzież gimnazjalna i licealna, dlatego komunikat został dostosowany do charakteru odbiorcy - wykorzystano w nim młodzieżowy zwyczaj pisania po ścianach i innych sprzętach tzw. użyteczności publicznej (wypisywane hasła są częściowo po angielsku, obok zawarto informacje o szkole). Kampania potrwa dwa miesiące. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,