M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ambient media i IV okładka w "Przekroju" w kampanii telefonu Sony Ericsson

Serwis Dzienny | 3 września 2004, 00:00

Firma Sony Ericsson prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą na rynek telefon K700. Kampania skierowana jest do tzw. trendsetterów, ludzi mieszkających w...

Firma Sony Ericsson prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą na rynek telefon K700. Kampania skierowana jest do tzw. trendsetterów, ludzi mieszkających w miastach, osób o wysokich wymaganiach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Od strony strategii i kreacji Sony Ericsson współpracuje z siecią reklamową Leo Burnett, a polski oddział tej sieci adaptował materiały reklamowe na potrzeby kampanii telefonu K700 w Polsce. W trwających właśnie działaniach reklamowych podkreślona została "dwoistość" telefonu K700: z jednej strony aparat fotograficzny, z drugiej telefon i na takim motywie oparta jest kreacja reklam telewizyjnych, kinowych i layouty prasowe. Oprócz tradycyjnych mediów: TV, prasa, nośniki reklamy zewnętrznej (citylighty w wyselekcjonowanych miejscach - centra miast, okolice klubów, kin etc. w największych miastach), internet, kampania wykorzystuje również ambient media. Mediaedge:cia w ramach projektu wykupił powierzchnie reklamowe na drzwiach w 60 klubach fitness w siedmiu największych miastach Polski. W celu podkreślenia dwoistości telefonu layouty przedstawiające model K700 będą przyklejone w taki sposób, jakby przechodziły przez drzwi - z jednej strony będzie widać tylko tył - "aparat", a z drugiej tylko przód - telefon. Ponadto pierwszy raz w historii tygodnika "Przekrój" (wydawnictwo Edipresse Polska) właśnie reklama telefonu Sony Ericsson będzie umieszczona na ekskluzywnej IV okładce tego pisma. W związku z "dwoistością" zakupiona została również III okładka pisma Wartość budżetu, jaki został przeznaczony na ponaddwumiesięczną kampanię, nie została ujawniona. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,