M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Maciej Florek | 4 grudnia 2014, 06:00

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Na rynku zadebiutowała nowa sieć reklamowa Multi Channel Network. Sieć skupia się na emisji reklam wideo oraz kampaniach performance.

Nową agencją pokieruje Jan Roszkiewicz, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, który dotychczas związany był m.in. z IDMnet oraz portalami O2.pl, Interia czy Onet.pl. W Multi Channel Network będzie odpowiadał za wyznaczanie kierunków rozwoju firmy oraz działania new business.

Za dział agencyjny, kontakt z innymi sieciami oraz domami mediowymi odpowiedzialny jest Krzysztof Łagodzki, który z rynkiem reklamy online związany jest od ponad ośmiu lat. Doświadczenie zdobywał w sieci reklamowej Ad-vice, w której współtworzył obecną strukturę.

Za jakość planowanych działań oraz obsługę bieżących projektów odpowiada Marta Babula. Dotychczas pracowała w agencji AdPilot, w której zajmowała się realizacją i monitoringiem kampanii na rynku czeskim i słowackim. Była również związana z siecią RTB AdStockExchange.

Działem performance pokieruje Maciej Czerniejewski. Z reklamą internetową związany od ponad dwóch lat. Obsługiwał i pozyskiwał klientów z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Realizował kampanie efektywnościowe i budował struktury wydawnicze oraz ścieżki konwersji dla sieci performance. Wcześniej związany z bankowością - zatrudniony w departamentach sprzedaży Idea Banku i Citi Handlowego.

Do zespołu Multi Channel Network dołączył także Piotr Szych, który na stanowisku dyrektora ds. realizacji i zakupu będzie odpowiedzialny za kontrolę finansową firmy, koordynację działań między poszczególnymi działami oraz negocjacje cenowe z kluczowymi wydawcami i klientami. W reklamie internetowej obecny od ponad siedmiu lat. Pracował głównie na stanowiskach zarządzających. Doświadczenie zdobywał, m.in. budując od podstaw sieci afiliacyjne, tworząc zaawansowane strategie performance oraz prowadząc niestandardowe projekty e-commerce.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,