M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Deja Vu i Starlink przygotowały jesienną akcję reklamową dla C&A Polska

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Sieć sklepów odzieżowych C&A wystartowała z jesienną kampanią reklamową. "Celem naszych obecnych działań jest wzrost stopnia świadomości marki C&A oraz...

Sieć sklepów odzieżowych C&A wystartowała z jesienną kampanią reklamową. "Celem naszych obecnych działań jest wzrost stopnia świadomości marki C&A oraz poinformowanie o otwarciach nowych sklepów w Warszawie" - mówi Izabela Adamska, specjalista ds. marketingu w C&A Polska. Akcja reklamowa, która jest określana jako wizerunkowo-produktowa, ma miejsce w Warszawie i potrwa do końca października br. Kreację materiałów reklamowych opracowała agencja reklamowa Deja Vu, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Grupą docelową kampanii są młode rodziny. W działaniach promocyjnych wykorzystywane będą: frontlighty 6x3 m, backlighty 6x3 m i citylighty należące do firm Town & City, Ströer Out of Home Media, AMS, Clear Channel Poland i Cityboard Media. We wrześniu br. na tablicach będą prezentowane cztery różne motywy reklamowe, a w październiku br. kolejnych pięć motywów. C&A planuje także działania reklamowe w prasie, ale ta część kampanii i lista tytułów jest jeszcze w trakcie opracowywania. Jesienią zostaną otwarte dwa nowe sklepy C&A: w warszawskich centrach handlowych Arkadia i Blue City. Sieć ma aktualnie w Polsce trzy sklepy: w Warszawie, we Wrocławiu i w Poznaniu. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,