M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis zrealizował reklamy Renault Clio Arctica w technice termowizyjnej

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Najnowszy, 20-sekundowy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica przygotowany przez agencję reklamową Publicis powstał przy użyciu kamery termowizyjnej....

Najnowszy, 20-sekundowy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica przygotowany przez agencję reklamową Publicis powstał przy użyciu kamery termowizyjnej. Dzięki niej możliwe było zwrócenie uwagi na najważniejszą cechę reklamowanego produktu - podgrzewane siedzenia. To pierwsza produkcja reklamowa w Polsce z użyciem takiej kamery. Działania reklamowe rozpoczęły się 3 września br. Będą prowadzone dwuetapowo - najpierw w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Discovery Channel), a na przełomie września i października br. w prasie (m.in. w pismach: "Elle", "Cosmopolitan", "Film", "Marie Claire", "Chip", "Men's Health", "Twój Styl", "Voyage", "Auto Plus", "Gala", "Newsweek" i "Przekrój"). Adresatami są osoby w wieku 25-35 lat poszukujący praktycznego i komfortowego auta, amatorzy "wypadów" z przyjaciółmi na weekend. Renault Clio Arctica to promocyjna seria z wyposażeniem przydatnym w okresie zimowym. W pakiecie zawarto spryskiwacze reflektorów, automatyczne wycieraczki, aluminiowe felgi i światła przeciwmgielne oraz podkreślane w kampanii podgrzewane fotele. Publicis prowadzi kampanie reklamowe dla Renault w Polsce od 1991 roku. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,