Z początkiem 2015 r. Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience. Grupa Goldbach nie doszła do porozumienia z potencjalnymi inwestorami i nie zdecydowała się na sprzedaż działającej na polskim rynku agencji interaktywnej.
– Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia z potencjalnymi inwestorami. Obecni klienci Goldbach Interactive zyskają dzięki temu dodatkowe możliwości związane z działalnością mediową Goldbach Audience – mówi Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią.
W struktury Goldbach Audience włączona zostanie część zespołu Goldbach Interactive.
- Pozostałym oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy – dodaje Kirsten Dröessel.
Jednocześnie Marek Parzydło, dotychczasowy dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, odpowiedzialny za proces sprzedaży, skończył współpracę z Grupą.