Zagranica

Levi's promuje dżinsy 501 Anti-Fit w kampanii interaktywnej

Internauci odwiedzający paneuropejską witrynę marki Levi's mogą stworzyć własne klipy wideo i skomponować dzwonki do telefonów komórkowych. Akcja w sieci...

Internauci odwiedzający paneuropejską witrynę marki Levi’s mogą stworzyć własne klipy wideo i skomponować dzwonki do telefonów komórkowych. Akcja w sieci jest częścią kampanii dżinsów 501 Anti-Fit. Jej celem jest wygenerowanie zainteresowania produktami Levi’s poprzez położenie większego nacisku na elementy komunikacji interaktywnej. Agencja kreatywna Lateral obsługująca markę Levi’s stworzyła specjalną aplikację umożliwiającą miksowanie sekwencji wideo. Program ten pozwala odwiedzającym witrynę na stworzenie własnych klipów wideo i przesłanie ich mailem. Inna aplikacja dostępna na stronie to mikser audio pozwalający na tworzenie własnych dzwonków do aparatów komórkowych. Dotychczas Levi’s promował się w sieci jedynie za pomocą krótkich gier. W tym tygodniu w Wielkiej Brytanii rusza przygotowana przez agencję Bartle Bogle Hegarty kampania w telewizji, prasie i kinach. W ciągu kolejnych dwóch tygodni swoim zasięgiem obejmie całą Europę. W ubiegłym tygodniu Wrangler, trzeci pod względem sprzedaży brand w Europie, przekazał swój paneuropejski budżet wart 5,5 mln funtów do amsterdamskiej agencji BSUR Concepting. (“BrandRepublic”)