Przetargi

Media Group wygrywa przetarg Łódzkiego

Kampania będzie przeprowadzona w Brukseli.

Przedmiotem przetargu prowadzonego przez województwo łódzkie, którą wygrał Media Group, było przygotowanie i wykonanie kampanii informacyjno-promocyjnej na obszarze Brukseli w ramach projektu “Łódzkie nabiera prędkości II”. Kampania będzie podzielona na maksymalnie pięć interwałów, w okresie od dnia podpisania umowy do 20 czerwca 2015 r. Maksymalnie trzy interwały zostaną przeprowadzone w br., a dwa w 2015 r. W ramach całej kampanii może zostać zamówionych i wykonanych w sumie 25 nośników typu CTP na terenie stacji metra i 225 wklejek górnych w wagonach metra.

Do przetargu zgłosiły się cztery agencje, nazw pozostałych nie ujawniono. Decyzję o udzieleniu zamówienia podjęto 25 listopada br. Wartość budżetu wynosi to prawie 60 tys. zł.