M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GM Poland zreorganizował strukturę marketingową

Serwis Dzienny | 6 września 2004, 00:00

Firma motoryzacyjna General Motors Poland zakończyła proces reorganizacji struktury marketingowej. Ma to związek z przejmowaniem przez spółkę w ciągu bieżącego...

Firma motoryzacyjna General Motors Poland zakończyła proces reorganizacji struktury marketingowej. Ma to związek z przejmowaniem przez spółkę w ciągu bieżącego roku od firmy Almeco importu i sieci dealerskiej samochodów marki Saab oraz wprowadzeniem przez koncern na polski rynek marki Chevrolet. Do tego roku GM Poland zajmował się na polskim rynku jedynie marką Opel. W ramach reorganizacji zmieniły się osoby na stanowiskach związanych z marketingiem i ze sprzedażą. Andrzej Żelazny, który dotychczas pełnił funkcję szefa marketingu spółki, został sales and marketing directorem odpowiedzialnym za markę Saab. Taką samą funkcję w wypadku marki Chevrolet pełni Wojciech Wardzyński, który dotychczas pełnił funkcję szefa sprzedaży w GM Poland. Marketing managerem odpowiedzialnym za markę Opel został Wojciech Kaczyński. Wcześniej przez pięć lat był group account directorem w agencji reklamowej McCann-Erickson Polska i odpowiadał m.in. za takich klientów jak: General Motors Poland, Mastercard Poland, Siemens Mobile Polska i Boots Healthcare. W wypadku dwóch ostatnich klientów był odpowiedzialny za obsługę ich działań w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zajmował stanowisko marketing managera w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych "Union Investment". Dyrektorem sprzedaży marki Opel został natomiast Wojciech Mieczkowski, który wcześniej zajmował stanowisko szefa sprzedaży zbiorowej w koncernie. (PU, MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,