Kraj

Lemon Sky JWT autorem nowej kampanii OleOle.pl [wideo]

Reklama nawiązuje do konwencji amerykańskiego kina klasy B.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D113915358%22%7D
Startuje nowa kampania serwisu OleOle.pl (Euro-Net), w której powraca Grande Okazjon – postać znana z wcześniejszych spotów marki. Reklama nawiązuje do konwencji amerykańskiego kina klasy B, w której Grande Okazjon walczy z wysokimi cenami. Spot będzie emitowany w TV, kinach oraz internecie.

Za kreację i egzekucję kampanii odpowiada 
agencja Lemon Sky JWT. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Produkcją zajął się dom Red Works, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus.